NEWSLETTER
Dostępność produktów

Wszystkie nasze produkty (za wyjątkiem niektórych produktów polskich producentów jak: ZIAJA, MARION, LIRENE, Dr.Irena Eris) dostępne są stale w naszym sklepie i wysyłane w ciągu 24H od chwili zaksięgowania wpłaty.

W przypadku niektórych produktów polskich producentów wysyłka nastąpić może w ciągu max. 5 dni od zaksięgowania wpłaty (produkty te zamawiane są u polskich producentów na bieżąco i dostarczane nam raz w tygodniu stąd może nastąpić ich chwilowy brak). W takim przypadku informujemy o tym Klienta bezzwłocznie.

Informacje o dostępności podawane są przy każdym produkcie. 
Dokładamy wszelkich starań, aby pokazywane statusy dostępności odpowiadały rzeczywistym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że pomimo statusu "dostępny", z powodów niezależnych od sklepu wystąpią problemy z dostępnością towaru. W przypadku braku dostępności zamówionego towaru w magazynie lub u dostawców sklepu, do Klienta zostaje wysłany e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji oraz prośbą o podjęcie decyzji co do dalszego losu zamówienia.

Proponowane są następujące rozwiązania: 

•    wydłużenie czasu oczekiwania
•    wymiana na inny dostępny produkt
•    anulowanie zamówienia
 
 

Opóźniona realizacja zamówienia lub anulowanie zamówienia musi zostać potwierdzone poprzez przesłanie do sklepu wiadomości e-mail z dyspozycją dotyczącą zamówienia. Brak informacji od Klienta odnośnie podjętej decyzji w opisanej sytuacji w ciągu 5 dni roboczych, sklep uznaje za anulowanie zamówienia.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl